cursor

Thursday, 4 October 2012

My Boyfie Sakit. Sama macam kita... Kita pun sakit juga.




        Salam , Kita da baik dgn boyfie kita... kemarin petang boyfie kita call. kesian dengar,..suara garau sebab da seminggu batuk.. kita pun batuk gak tapi da baik... kita pesan lah kat boyfie suruh dia minum ubat and selalu minum air kosong..


      
      boyfie kita kerja dari pagi sampai petang...bangun awal pagi everyday.. kadang2 boyfie kita mengadu jugak kt kita.. dia penat..kadang tak sempat pun mesej kita.. Ermm..kita faham. Kita pun  busy juga...




         Hilang juga lah rindu dengar suara boyfie kita semalam.. semalam boyfie kita risau kat kita sebab lama tunggu bas nak balik kampus , kita bagitahu lah, tengah keluar dgn kawan cuma bas tu yang lambat... (*walhal kita yang tunggu awal kat Depo)..hehe.

harap2 boyfie kita sembuh cepat2 ye... I miss you...

No comments:

Post a Comment








get this widget here